Agenţiile de turism cu afişaj stradal ar trebui să aibă în vizor Google Glass

În viitorul apropiat, internetul va conecta utilizatorii cu informaţia la timpul şi în locul potrivit, asta pentru că informaţiile disponibile online vor fi corelate în timp real cu mediul în care se află utilizatorii. Este începutul articulated naturality web-ului, al informaţiei furnizate într-o realitate augmentată.
În urmă cu câteva săptămâni, Netopia mobilPay a integrat aplicaţia de plată mobilPay MasterCard Mobile Wallet pentru utilizarea cu Google Glass, lucru ce poate deschide noi oportunităţi pentru agenţiile de turism cu afişaj stradal.

NOTĂ: Înainte de a continua articolul, aş dori să precizez faptul că acesta este un exerciţiu de imaginaţie şi trebuie tratat ca atare. La momentul ăsta ceea ce o să expun e puţin probabil să se întâmple şi asta datorită faptului că ochelarii nu sunt folosiţi de un număr foarte mare de oameni.

Revenind, probabil ştiţi cu toţii agenţiile de turism cu sediu la stradă ale căror vitrine sunt pline de pliante cu oferte de vacanţă. Ei bine, de aici ar putea pleca totul, ba chiar de la un simplu cod QR plasat pe fiecare dintre ofertele vizibile.
Avantajul ar fi acela ca, deşi utilizatorul de Google Glass să fie la o distanţă destul de mare de sediul agenţiei, să fie notificat de faptul că în apropiere se găseşte un astfel de punct de interes, atât timp cât acesta este în raza vizuală a utilizatorului. Identificarea se poate face fie pe bază de geo-localizare, fie be bază de recunoaştere vizuală (logoul de pe firmament sau alte elemente grafice).
În momentul în care utilizatorul are contact vizual direct cu vitrina agenţiei de turism, codul QR este citit de aplicaţia de pe ochelari şi utilizatorul are acces la detaliile ofertei, precum şi la o secţiune de plată. La comanda vocală aplicaţia mobilPay MasterCard Mobile Wallet ar putea fi accesată şi tranzacţia finalizată.

CITEȘTE ȘI: Cum se pot promova pachetele turistice în ecosistemele digitale

Acesta ar fi primul pas către articulated naturality web, web-ul care interacţionează predefinit, în funcţie de preferinţe, cu punctele de interes din apropiere.

Ar putea fi implementat acest aspect în prezent? Cu siguranţă, orice agenţie de turism ce face tranzacţii online procesate prin mobilPay ar putea să profite de lansarea aplicaţiei pentru Google Glass, deşi ar genera doar media buzz, fără beneficii reale. Ar fi, totuşi, o dorinţă implantată prematur în subconştient consumatorilor de servicii turistice tech savvy.

CITEȘTE ȘI: Time Travel, aplicaţie pentru Google Glass dezvoltată la Bucureşti

Foto: Jeff Blackler, Google Glass via Flickr, Creative Commons Attribution

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Strategii online pentru travel

Next Article
City-break, Barcelona

Barcelona pe fast-forward cu Happyșor, #calatoruldigital (ziua 1)

Related Posts
Total
0
Share