Discret, într-o comunicare către fanii paginii de Facebook, Accent Travel & Events și-a anunța relansarea noului site, relansare ce presupune inclusiv consolidarea brandului Traveo, brandul de leisure al agenției, în brandul mamă.
La momentul actual, site-ul traveo.ro este redirecționat către noul site accenttravel.ro, site care integrează motorul de căutare de pe vechiul site. De pe noul site lipsesc căutările de tip Get Away, Weekend Search si Activity Search.
Deși schimbarea efectivă nu a fost anunțată public, ea a fost anunțată de către Lucian Boronea, directorul general Accent Travel & Events, într-un interviu pentru Smark.ro, în urmă cu aproape un an.
La momentul respectiv, Lucian Boronea menționa faptul că cei ce accesau site-ul traveo.ro nu înțelegeau că relaționează cu divizia de B2C a Accent Travel & Events, ci cu o entitate complet diferită.
Segmentul de leisure reprezintă doar 20% din business-ul Accent Travel & Events, restul de 80% fiind reprezentat de segmentul de business travel, unde agenția are o experiență de 18 ani.
Strategia prin care agenția de turism vrea să crească segmentul de leisure rămâne în continuare o strategie de tip click and mortar, dovadă stând și noua sucursală din Bulevardul Nicolae Bălcescu, sucursală văzută ca principal contributor la segmentul de leisure în planurile de viitor ale agenției Accent Travel & Events.
În ceea ce privește segmentul de business travel și bugetele alocate de companii pentru această zonă, Accent Travel & Events are în portofoliu peste 100 de companii cu buget de travel cu o medie de 100.000 euro/an, dar şi clienţi cu bugete de travel de peste 1 milion de euro/an. Per ansamblu, deservește circa 550 de clienţi corporate, lideri pe piaţă în domeniul energetic, pharma, banking, telecomunicaţii, aviatie, IT, logistica, FMCG sau organizaţii guvernamentale.
CITEȘTE ȘI: Odată cu relansarea sitului corporate, Accent Travel se poziționează și mai mult pe zona B2B
Platforma traveo.ro a fost lansată în primăvara lui 2014 ca parte dintr-o strategie ce viza dezvoltarea segmentului de B2C prin tehnologie, marketing şi produse accesibile tuturor.
Așa cum atenționam la momentul lansării, brandul Traveo a fost ales în grabă, acesta neputând fi înregistrat la nivel european, fiind deținut de o altă companie. Între timp, pe plan internațional a mai apărut un brand Traveo pentru o soluție de management al costurilor și business travel, lucru ce ar fi confuzionat și mai mult potențialii clienți.
În încercarea de a ieși din această situație, agenția avea în plan rebranding-ul Traveo în travbox, dovadă stând înregistrarea acestuia din urmă la OSIM, la un an după lansarea oficială a platformei traveo.ro.