Pentru eSky.ro anul 2017 a marcat lansarea unor noi produse care au adus un avantaj competitiv pe piața locală, peste 80% dintre tranzacții fiind realizate automat, respectiv fără intervenția unui agent de turism. Începând cu luna iulie a acestui an, turiștii au posibilitatea de a-și rezerva locul preferat în avion chiar din momentul achiziționării biletelor de avion.
De asemenea, clienții pot alege dintr-o varietate de hoteluri, eSky depășind pragul de 1 milion de unități de cazare afișate, pentru locații din întreaga lume.
CITEȘTE ȘI: Rezervări de pe mobil în creștere pentru eSky România
Noi conturi de utilizatori și focus pe produsul Zbor + Hotel
În ceea ce privește produsele și serviciile ce urmează să fie dezvoltate în 2018, compania își concentrează resursele pe optimizarea conturilor pentru utilizatori, dar și pe implementarea finală a produsului Zbor + Hotel.
Conturile pentru utilizatori vor oferi numeroase beneficii clienților eSky: acces la istoricul plăților și al rezervărilor, posibilitatea de a salva datele partenerilor de călătorie și de a le refolosi în cadrul rezervărilor ulterioare, dar și posibilitatea de a beneficia de reduceri unice, special dedicate membrilor.
Produsul Zbor + Hotel, care pune la dispoziție oferte dinamice ce pot fi 100% rezervate online, va fi optimizat constant, astfel încât să ofere turiștilor o experiență de navigare îmbunătățită. Prin rezervarea unui Zbor + Hotel, utilizatorii pot obține până la 30% reducere la camera de hotel, reducere posibilă doar printr-un astfel de pachet.
Celor de mai sus li se adaugă serviciul preplătit Travel Assistant, ce permite turiștilor acces la numeroase modificări în planul de călătorie fără a mai achita taxa de serviciu (modificarea biletului de avion, a rutei, a numelui pasagerului, înregistrarea bagajelor suplimentare sau solicitarea unor servicii speciale), precum și opțiunea realizării automate a check-in-ului online. Astfel, turiștii scapă de grija formalităților pre-călătorie, aceștia putând primi direct cartea de îmbarcare cu care se vor prezenta la aeroport.
Unul din marele avantaje ale eSky.ro e căutarea multi-city, fiind singurul OTA de pe piața locală ce permite acest lucru.
eSky Group s-a extins recent pe noi piete din sud-estul și vestul Europei
eSky Group, compania care deține eSky România, anunță pătrunderea pe șase noi piețe europene în anul 2018, ce vin să completeze prezența pe cele 21 de piețe din Europa și America de Sud. Extinderea s-a făcut pe țări din sud-estuș și vestul Europei, pe piețele din Irlanda, Marea Britanie, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Spania și Croația, susținând astfel strategia de dezvoltare a companiei globale, cu piețe locale puternice și stabile.
Volumul de vânzări pe unele dintre piețele menționate mai sus depășește estimările cu până la 300%, conform celor declarate de către Marius Turbatu, Global Expansion Director.
În continuarea strategiei de dezvoltare la nivel global, eSky evaluează oportunitățile de dezvoltare atât în regiunile APAC (Asia Pacific), cât și MENA (Middle East, North Africa).
În 2017, eSky Group a înregistrat o creștere financiară semnificativă, raportând un profit net cu 21% mai mare comparativ cu anul 2016.
Anul 2018 a venit, de asemenea, cu recorduri istorice: la nivel de grup, în luna mai s-au înregistrat peste 100.000 de tranzacții, echivalentul a peste 150.000 de bilete de avion vândute, volum susținut și de lansarea platformelor eSky.com și eDestinos.com, pe lângă cele locale deja existente.