Acces la domeniile web .travel pentru companiile româneşti din turism

Anunţate cu mai bine de jumătate de an în urmă, domeniile .travel sunt accesibile acum şi companiilor româneşti ce activează în domeniul turismului (de la transport la media de specialitate).

Proiectul a fost introdus în ţară de compania americana Tralliance, cu ajutorul partenerilor săi locali ANAT şi agenţia Travel Maker.

În cadrul Târgului de Turism al României ce s-a desfăşurat în perioada 27 – 30 martie la Romexpo, Dan Penciu, reprezentant Travel Maker, a susţinut o prezentare a caracteristicilor acestui tip de domeniu, pe care o puteţi viziona mai jos:

Sursa: InfoTravelRomania martie 2008

Pe scurt, un domeniu .travel atestă faptul că entitatea ce deţine un astfel de domeniu se ocupă într-adevăr cu prestarea/vânzarea/oferirea de servicii turistice sau conexe.

Din punctul meu de vedere achiziţionarea unui domeniu .travel este o bună mişcare de marketing pentru agenţiile ale căror nume conţin cuvântul travel, astfel extensia website-ului completând numele agenţiei (ex. EuropaTravel > europa.travel, Accent Travel > accent.travel şi exemplele pot continua). De altfel, cred că acestă extensie se potriveşte mai degrabă agenţiilor de turism şi celorlalţi jucători ce vizează piaţa turistică internaţională decât cea internă.

Pe lângă faptul că site-urile cu extensia .travel vor fi indexate în cele mai cunoscute motoare de căutare, ele vor fi indexate şi într-un motor de căutare specific, search.travel, ce afişează rezultate numai din site-uri cu extensia .travel, un ajutor binevenit pentru cei ce caută informaţii specifice, reducându-se considerabil zgomotul.

ANAT şi Travel Maker nu vând şi nu înregistrează astfel de domenii, cei doi parteneri ai Tralliance ocupându-se doar de gestionarea şi validarea/autentificarea informaţiilor specifice companiile, organizaţiilor şi asociaţiilor de turism din România.

Mai multe detalii despre cum se pot cumpăra astfel de domenii găsiţi pe site-ul ANAT şi pe site-ul dedicat întreţinut de Travel Maker.

Chiar sunt curios să ştiu câte din cele 500 de companii româneşti estimate în urmă cu 8 luni de d-na. Ruxandra Nicolescu, directorul Travel Maker, au optat pentru un astfel de domeniu.

Total
0
Shares
0 comments
  1. Pingback: Promovarea brandului turistic al României se va face și pe Facebook
  2. Pingback: eTurism Bref (4)
  3. Pingback: cluj.travel | Ghid Turistic Digital 2.0
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Automate pentru bilete în Arad

Next Article

Global Travel and Tourism Summit

Related Posts
Total
0
Share