Nu ştiu de ce, dar am preferat să stau deoparte în ceea ce priveşte scandalul privind brandul turistic al României.
Da, e adevărat, s-a întâmplat pe internet şi priveşte turismul românesc şi imaginea ministerului de resort, dar nu am considerat subiectul demn de acest blog.
Lăsând la o parte cele de mai sus, revenim tot la brand-ul turistic al României şi la mişcarea strategică făcută de minister pentru a-i asigura prezenţa pe internet.
Înainte de lansarea oficială a brandului de turism al României, Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a apelat la firme specializate pentru rezervarea domeniilor
www.explorethecarpathiangarden.ro, www.explorethecarpathiangarden.com, www.explorethecarpathiangarden.net, www.explorethecarpatiangarden.org, www.explorethecarpathiangarden.info, www.explorethecarpathiangarden.eu,
www.carpathiangarden.ro şi
www.carpathiangarden.com.În listă nu apare însă domeniul .travel, creat special pentru companiile din turism şi sectorul turistic.
Sursa: Mediafax citat de zf.ro
În ceea ce priveşte domeniul .travel, justificarea mea ar fi următoarea:
- extensia .travel ar lungi adresa pe care vizitatorul este nevoit să o tasteze;
- considerând extensia sub formă sa de verb (to travel) alături de motto-ul explore the carpathian garden ne-am confrunta cu două verbe (to explore şi to travel) într-o adresă, amândouă având cam acelaşi înţeles, ceea ce ar putea fi hilar pentru unii.
Totuşi, pentru a linişti cârcotaşii, ţin să precizez că extensia .travel este folosită în adresa de internet a Oficiului Naţional Român de Turism, www.romania.travel, ce este folosită în paralel cu adresa veche, www.romaniatourism.com, conţinutul fiind acelaşi.
“Welcome to the Romania!”
Mai mult nu zic… vezi romania.travel :))
@Adrian, gata, m-am prins.
Eram prea obosit când am comentat prima dată și nu înțelegeam care era problema. 🙂
Adrian, din păcate nu înţeleg remarca ta. :-S
Am pomenit şi eu de romania.travel în post, dar nu văd ce ar putea fi în neregulă cu această adresă.