Skip to main content

cluj.travel

Cred că cluj.travel [Facebook | Twitter] e una din puţinele iniţiative de publishing pe un domeniu .travel, exceptând, bineînţeles, iniţiativa Oficiului Naţional Român de Turism şi cele câteva iniţiative private ale agenţiilor. Logo via cluj.travel

Pentru a afla care este compania care intermediază achiziționarea domeniilor .travel în România citește articolul Acces la domeniile .travel pentru companiile românești din turism

Revenind la proiectul în sine, vorbim de un proiect de publishing ce aduce sub acelaşi acoperiş articole şi pictoriale ale jurnaliştilor şi fotografilor profesionişti. Administratorul proiectului, Stanciu-Gorun Bogdan, este fost jurnalist și susținător actual al Asociației Profesioniștilor din Presă – Cluj, asociație în care a deținut funcția de președinte în 2007. Subiectele articolelor, deşi centrate în jurul atracţiilor turistice din Cluj-Napoca şi din judeţul Cluj, acoperă şi alte atracţii de interes naţional sau internaţional. Parte din materialele de pe situl cluj.travel se pot regăsit și în cotidianul regional Transilvania Reporter.

Chiar dacă e un proiect destinat jurnaliştilor şi fotografilor profesionişti, asta nu înseamnă că nu primeşte şi contribuţii din partea celor pasionaţi de turismul în oraş sau pe tot cuprinsul judeţului Cluj. Din invitaţia de pe sit nu reiese că s-ar impune anume restricţii.

Cum pare a fi un proiect ambiţios, în materie de cazare Cluj echipa caută să beneficieze de pe urma sistemului de marketing afiliat al hellohotels.ro. Acum, nu ştiu cât de multă autoritate poate câştiga un sit pe domeniu .travel, organic vorbind, ca să poată beneficia la maxim de sistemele de afiliere (din punct de vedere vizibilitate în căutări). Spun asta pentru că am înţeles în cadrul întâlnirii seopedia meet by 2Parale că cele mai avantajate domenii din punct de vedere SERP sunt, fix în această ordine, .com, .net, .org, .ro, .biz rămânând la urmă de tot.

Spre deosebire de proiectul primăriei Municipiului Cluj-Napoca, visitcluj.ro, focusat pe localizarea obiectivelor turistice și promovarea evenimentelor culturale, cluj.travel este focusat pe poveştile din spatele acestora ce vin însoţite şi cu recomandări din partea autorilor colaboratori.

Pentru a afla mai multe detalii despre cum sunt promovate atracțiile turistice din Cluj-Napoca citești și articolul Orașele devin vizibile pe internet. Cluj-Napoca

 

Petruș Lungu

În ultimii ani m-am plimbat ceva prin țară și prin afară, iar mai nou am înclinații spre cicloturism. De asemenea, practic la nivel de amator snowbording-ul și kiting-ul și încă mai fac față unor ture moderate de trekking. :)

2 păreri despre “cluj.travel

  1. Pingback: Nominalizări eTravel Awards 2013 | Ghid Turistic Digital 2.0
  2. Pingback: Câștigători eTravel Awards 2013 | Ghid Turistic Digital 2.0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.