În cadrul Programulului Operaţional Regional 2007-2013, una din axele prioritare pentru administraţiile publice este aceea de dezvoltare durabilă şi promovare a turismului în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică.
În acest demers, unul dintre obiective presupune instituirea unui sistem integrat şi informatizat al ofertei turistice româneşti, lucru pe care mi-l propun să îl urmăresc în detaliu pentru fiecare regiune de dezvoltare în parte.
Practic, nu mă voi limita asupa acestui aspect, ci voi încerca să aflu cum este perceput fenomenul turism electronic în toate cele trei faze ale sale (e-informare, e-rezervare, e-plată) la nivel de administraţie publică, în primul rând plecând de la strategia de dezvoltare a turismului pentru perioada 2007 – 2013, ca parte a strategiei de promovare a turismului, iar în al doilea rând aducând în discuţie aspecte ce ţin de proiectele din trecut şi stadiul lor de dezvoltare/implementare.
- Cum înţeleg administraţiile publice turismul electronic. Regiunea de Vest (Banat)
Weekend-ul ăsta am trimis nişte mailuri pe la nişte consilii judeţene în contextul ăsta Să vedem transparenţă acum!
via uberVU
Mai ştiţi micul meu experiment Am ajuns să corespondez prin poşta clasică despre serviciile electronice. Aşa cere legea.
via uberVU