În galoşi printre cupoane de reduceri

Cu ajutorul siturilor de reduceri nişate, furnizorii de servicii turistice se pot promova targetat, în grupuri ţintă. Am amintit acum ceva timp de 2 astfel situri, de curând descoperind încă unul axat în principal pe cazare: galos.ro sau galosi.ro (domeniu achizitionat probabil pentru a proteja numele de brand).

Situl, administrat de către SDH Barings S.R.L., firmă ce are în administrare şi agenţia de turism SDH Travel, prin care se coordonează activităţile legate de galos.ro, este construit pe o platformă NDOT Deals, o clonă groupon.com, şi nu diferă cu nimic de siturile asemănătoare existente la momentul actual. Din păcate, ofertele listate pe sit sunt afişate la nivel naţional, fără posibilitatea de a alege între multiple zone, cu menţiunea că există o încercare de a cataloga ofertele aşa cum am menţionat (vezi meniul Oferte pe zone), dar pentru câteva zone: Bucovina, Transilvania, Rucăr-Bran, Valea Prahovei. De asemenea, printre acestea sunt incluse oferte şi după tipul vacanţei: vacanţă la schi, oferte revelion, oferte de lux, oferte pentru grupuri. Nu ştiu voi, dar mie nu îmi place mixul ăsta în încercarea de a clasifica cumva ofertele.

În fine, situl funcţionează ca orice sit de reduceri, ceea ce voiam eu să vă aduc în atenţie e faptul că galos.ro oferă celor doritori un sistem de afiliere, platforma pe care e construit permiţând acest lucru. M-am înscris în program şi acum aştept ca aplicaţia mea să fie aprobată. Până atunci aş dori să fac câteva precizări legate de programele de marketing afiliat de pe siturile cu cupoane de reducere:

  • nu poţi targeta pe regiuni sau oraşe ofertele (de exemplu, în cadrul articolelor despre o anume destinaţie turistică), pentru ca rişti să recomanzi oferte expirate, dacă administratorul sitului nu are grijă să le scoată de pe sit, ceea ce poate duce la pierderea credibilităţi în situl afiliat sitului de reduceri;
  • cred că siturile de turism gen ghiduri turistice pot beneficiaa de pe urma unor astfel de programe de afiliere; poziţionarea bannerelor va fi una pe conţinut generalist, introductiv, fără a viza o unitate de cazare specifică, cel mai fericit caz e acela în care bannerul redirecţionează către ofertele de cazare dintr-o anumită zonă turistică (de exemplu, vezi oferte de cazare pe Valea Prahovei, deşi tu povesteşti despre Sinaia, Buşteni sau Predeal);
  • comisionul va fi suportat, mai mult ca sigur, din comisionul sitului de reduceri drept pentru care va fi mai mic spre deosebire de un comision câştigat direct de la furnizor, dacă acesta ar fi înscris pe o platformă de afiliere.

Vă voi confirma sau infirma cele de mai sus, imediat ce voi testat sistemul de afiliere, dacă voi fi acceptat.

Echipa din spatele sitului a lansat şi o aplicaţie mobilă pentru terminalele mobile cu SO Android, prin intermediul căreia utilizatorii interesaţi de oferte legate de cazare pot fi la curent, din păcate, doar cu ultimele oferte listate pe sit. Şi aici se simte lipsa clasificării ofertelor pe zone turistice sau localităţi.

Din păcate, ofertele au doar titlu informativ, neputând fi contractate direct de pe telefonul mobil. Ce ţi-ai putea dori de la o astfel de aplicaţie, dacă nu facilitatea de a căuta şi contracta oferte la faţa locului?

De asemenea, aplicaţia pune la dispoziţia utilizatorilor 3 modalităţi de petrecere a timpului liber, mai exact trei puzzel-uri. Şi partea care mie îmi place cel mai mult e cea legată de faptul că din aplicaţie utilizatorii sunt direcţionaţi către situl galos.ro care, aţi ghicit, nu este optimizat pentru mobil.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Programe de marketing afiliat pe siturile de turism: bileteria.ro

Next Article

Bilete de autocar, bilete de tren și reduceri pentru pachete turistice in rețeaua de terminale self-service ZebraPay

Related Posts
Total
0
Share