Ziua Z pentru campaniile Google Adwords

Azi, 22 iulie, Google AdWords va modifica toate campaniile din Legacy in Enhanced.
Google va incepe sa afiseze anunturile pe toate dispozitivele (mobil, desktop, tablete).
Despre Enhanced Campaigns (campanii imbunatatite) s-a tot vorbit in ultimul timp si am observat ca a crescut costul-per-click, ceea ce ne face sa fim din ce in ce mai atenti cu contul AdWords.
Am sa explic in randurile de mai jos ce modificari trebuie sa faceti pentru a va reduce costurile, dar inainte de asta va las sa va delectati cu clipul de prezentare de la Google.

Optimizarea pentru dispozitivele mobile
Cum am spus si mai sus, in acest moment Google livreaza anunturile pentru toate tipurile de dispozitive.
Pentru domeniul turistic acesta modificare este foarte importanta pentru ca, sa fim seriosi, cine cumpara pachete turistice de pe telefonul mobil (si nu ma refer la aplicatii mobile).
Intram in Campania pe care vrem facem modificarile, deschidem tab-ul Settings si deschidem tab-ul DevicesAveti mai jos imaginea.

mobile-adjustments

Google ne lasa in momentul de fata sa modificam campaniile pentru dispozitivele mobile.

Astfel, daca vrem ca anunturile noastre sa nu se afiseze pentru telefoanele mobile, trebuie sa modificam in Decrease by 100%.

decrease

Sper ca ati facut modificarile si deja sunteti la stadiul de optimizare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

alltur.ro, rezervări online hotel, bilete de avion și autocar

Next Article

e-Turism Bref (36) - 1 - 21 iulie 2013

Related Posts
Total
0
Share