KLM România, singurul brand de turism din Top Social Brands România, are o perioadă de 6 zile de reduceri pentru zboruri inter-continentale pentru care a lansat un microsit, doarsasezile.ro.
Campania face parte din strategia KLM de promovare online şi parese că se bucură de succes. Cel puţin că şi vizibilitate, tot wall-ul meu de Facebook fiind plin de mesaje dedicate campaniei #doarsasezile și trimiteri către articole dedicate. Ca să nu mai spun de ce văd în grupurile cu temă turistică în care sunt abonat. 🙂
Campania a început de fapt în prima săptămână din septembrie, când o serie de persoane implicate în online au început să propage ştirea despre campanie, ştire ce îi invita pe cei interesaţi să se aboneze la newsletter-ul KLM, destinațiile nefiind încă cunoscute. Acest lucru a generat probabil o sesiune de email marketing odată cu lansarea propriu-zisă a campaniei, cu destinaţii targetate în funcţie de preferinţele abonaţilor.
De azi, de la ora 0.00, pe micrositul doarsasezile.ro au fost făcute cunoscute destinațiile pentru care se aplică reduceri. Am zis microsit pentru că doarsasezile.ro redirectionează către motorul de căutare de pe situl KLM.
De ce credeți că a fost nevoie de acest microsit pentru această campanie? Nu putea fi ea derulată direct pe situl KLM?