Fie că vorbim de telefoane inteligente, info-chioșcuri, mobilier digital sau tehnologii la purtător, toate acestea au un rol important în ceea ce privește activitatea turistică, indiferent că e vorba de etapa de informare mobilă, de rezervare, de plată sau cea dedicată recenziilor de pe telefonul mobil.
Unele din cele mai evidente schimbări asupra activității turistice pe care tehnologiile mobile le susțin sunt legate de:
- migrarea dinspre broșurile de turism clasice spre ghidurile mobile;
- transferul nevoii de informare din momentul pre-vacanță în momentul desfășurării acesteia;
- plățile mobile în punctele de interes;
- feed-back-ul – fie ca recenzii post-vacanță, fie ca recomandări spontane.
Despre toate acestea voi vorbi joi, 5 septembrie, la Universitatea de Vară de la Brașov, Turism: inovație și inovare, tradiție și unicitate, eveniment organizat de către Departamentul de Turism și Geografie din cadrul Facultății de Comerț, ASE București și Departamentul de Marketing, Turism și Relații Internaționale din cadrul Universității Transilvania din Brașov.
La momentul la care voi veți citi acest articol, prezentarea va fi live.
Sunteți liberi să completați cu părerile voastre prezentarea de mai sus.