Ce servicii turistice cumpără românii online? Află răspunsul în cadrul eTravel Conference, ediția 2014

eTravel Conference este un eveniment de nișă care vrea să ajute jucătorii din industria turistică să descopere cele mai bune strategii pentru promovarea online a serviciilor turistice, să îi aducă la zi cu oportunitățile industriei și să îi conecteze cu cei mai importanți jucători ai pieței de turism. Evenimentul vizează tendinșele din turismul online precum marketingul online, search marketing, social media și reputația online a brandurilor.
Miercuri, pe 15 octombrie, va avea loc cea de-a treia ediție a eTravel Conference, la Crowne Plaza Hotel din București.
Așa cum v-ați obișnuit deja, evenimentul se va împărți în 2 conferințe și 3 seminarii, după cum urmează:

WHAT’S NOW IN THE TRAVEL INDUSTRY

What’s now in the travel industry este prima conferință a evenimentului, în cadrul căreia vorbitori ca Javier Garcia del Valle, Lucia Nora Morariu, Marius Pandel, Daniel Truică, Remus Vișan, Călin Ile, Antonio Nițu, Nicolae Drăgoi, vor vorbi despre factorii care influențează creșterea vânzărilor și vor dezbate pe marginea ideilor de dezvoltare a afacerilor în turism și a oportunităților momentului și a soluțiilor la provocările pieței. De asemenea, nu vor fi uitate nici modalitățile de atragere și fidelizare a clienților.
În această sesiune reprezentanții esky.ro vor prezenta publicului noul program de afiliere prin care aceștia caută să atragă clienți și să răspundă la provocările actuale ale pieței.

WHAT’S NEXT IN TRAVEL INDUSTRY

Francois Pellegrin, Tamas Varga, Remus Moraru, şi Diana Ursu vor vorbi despre instrumentele de promovare folosite de specialişti şi despre soluţii practice de dezvoltare a afacerilor utilizând mijloace de promovare online.
De asemenea, Daedalus Millward Brown va face publice datele studiului How Romanians buy online tourism packages.
Studiul scoate în evidenţă tipurile de servicii turistice achiziţionate de români din mediul online, avantajele online-ului în achiziţia de pachete turistice, precum şi încrederea romanilor în achiziţiile turistice online. Acelaşi studiu identifică şi motivele pentru care turiştii nu apelează într-o mai mare măsură la mediul online şi elementele ce ar trebui îmbunătăţite de către furnizorii de servicii turistice online, astfel încât aceştia să atragă mai mulţi consumatori.
Din studiul de anul trecut, Click and go!, reieșea faptul că românii preferă să cumpere online vacanțe în străinătate, iar cei ce apelează la o agenție de turism au o preferință mai scăzută față de mediul online. În ceea ce privește canalele de vânzare folosite pentru cumpărarea pachetelor turistice, în cazul biletelor de transport turiștii preferă siturile operatorilor de transport, iar în cazul pachetelor complexe sau a city-break-urilor aceștia preferă fie siturile ce le permit să compare prețuri, fie agențiile de turism online.
Reprezentanţi ai jucătorilor din turism şi specialişti în marketing şi comunicare vor dezbate în cele trei seminarii, după cum urmează:

  • Online Communication How-To
  • Digital Marketing Optimization
  • Hospitality Marketing

Mai multe informații despre seminarii pot fi găsite aici, iar lista completă a vorbitorilor poate fi văzută mai jos.
eTravel Conference, speakeri, vorbitori
De asemenea, orice alte detalii suplimentare, inclusiv detalii despre înscrierea la eveniment, se pot găsi .
Turism 2.0 este blog partener în cadrul evenimentului eTravel Conference 2014.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

A fost lansat ghidul mobil al Deltei Dunării

Next Article

Topul celor mai vizibile branduri din turism în căutările Google în 2014

Related Posts
Total
0
Share