Pe zborul LH488 inaugurat la 1 iulie 2016 cu o aeronavă Airbus A340-300, Frankfurt, Germania – San Jose, California, SUA, Lufthansa oferă posibilitatea pasagerilor să testeze câteva dispozitive digitale de la Samsung, partenerul companiei aeriene în ceea ce privește inovația high-tech la bordul avioanelor operate de aceasta.
CITEȘTE ȘI: Jurnal de călătorie: Frankfurt (2008)
Dispozitivele și serviciile digitale pot fi testate în programul FlyingLab, înainte ca acestea să fie implementate la scară largă de companie. Motto-ul zborului către San Jose este Virtual Reality, un domeniu în care Lufthansa este lider în industria aviatică datorită conținutului de imagini 360 de grade pus la dispoziția pasagerilor.
Printre gadgeturile puse la dispoziție pasagerilor sunt ochelarii pentru realitate virtuală Samsung Gear VR și tableta Samsung Galaxy Tab S2. Cu ajutorul acestor gadgeturi pasagerii pot accesa clipuri video cu imagini de 360 de grade pe tot parcursul zborului de 12 ore. De asemenea, în timpul zborului de întoarcere, pasagerii pot testat, printre altele, Neuroon – o mască de dormit cu inteligență artificială proiectată să se adapteze la diferite obiceiuri de somn, lucru util pentru cei care zboară frecvent și au probleme cu adaptarea la schimbarea de fus orar.
CITEȘTE ȘI: Despre tablete PC şi utilitatea lor în călătorii
Pe toată durata programului FlyingLab, Lufthansa va colecta părerile pasagerilor despre inovațiile digitale și serviciile companiei, până la componentele produselor, pentru a vedea dacă produsele sunt mulate pe adevăratele nevoi ale pasagerilor.
În ceea ce privește petrecerea timpului la destinație, pasagerii pot consulta serviciul de concierge de călătorie Mission Control, un serviciu Lufthansa Innovation Hub, prin intermediul căruia aceștia pot primi informații și recomandări despre San Jose. Tot prin intermediul acestui serviciu, pasagerilor li se poate oferi ajutor pentru schimbarea rezervărilor pentru zboruri sau pot primi indicații despre locația evenimentelor Lufthansa, prin intermediul Facebook Messenger, un nou canal de customer service.