În primele cinci luni ale anului 2019, Grupul eSky, agenție de turism online (OTA), a vândut aproape 150.000 de bilete de avion, clasându-se al doilea în rândul furnizorilor de servicii din România.
În anul 2018, dinamica de creștere de două cifre a valorii totale a tranzacțiilor (TTV) la nivel mondial a atins 41% și până la 44% pe piață românească. De asemenea, grupul a înregistrat o creștere de 44% a rezervărilor de zboruri efectuate prin intermediul site-ului eSky, iar vânzarea de bilete pentru 2018 s-a ridicat la peste 225.000 pe piață românească.
Grupul eSky tinde spre poziția de lider pe piața românească
România este una dintre cele 4 piețe-cheie ale eSky, unde are unul dintre centrele strategice pe care își construiește constant poziția. Grupul eSky a rămas într-o tendință ascendentă de mai mulți ani, ceea ce îi permite să facă planuri îndrăznețe și să prezică faptul că portalul www.esky.ro este pe punctul de a-și asuma în curând poziția de lider pe piață românească.
România este o piață strategică pentru noi și o regiune cu un potențial de creștere foarte ridicat. Înțelegem foarte bine nevoile clienților români și le răspundem în mod constant. Deținem poziția de lider pe piață în ceea ce privește numărul de utilizatori care folosesc în mod activ aplicația mobilă. De asemenea, am câștigat premiul pentru cea mai profitabilă companie turistică din România. […] Deși unele studii recent prezentate nu consideră poziția noastră actuală pe piață, site-ul eSky este un mecanism bine accelerat, care se dezvoltă într-un ritm dinamic și constant, conducând în mod natural către o poziție de lider al pieței.
Łukasz Neska, vicepreședinte al Consiliului de Administrație și Chief Marketing Officer la Grupul eSky
Aproximativ 3,6 milioane de descărcări pentru aplicația mobilă eSky
De la începutul lui 2019 și până în prezent, la nivel global, grupul a generat venituri din vânzări de peste 1,67 miliarde RON, cu venituri nete de 200 milioane RON.
O dovadă a dinamicii de creștere este numărul tot mai mare de utilizatori ai site-urilor web. În 2018, acesta a crescut la 180 de milioane, iar aplicația mobilă eSky a fost descărcată de până la 3,6 milioane de ori. În plus, grupul a dezvoltat noi linii de produse și a intrat cu succes pe 10 noi piețe. Acum este prezent în fiecare țară din regiunea LATAM – din Argentina până în Mexic, inclusiv America Centrală și comunitatea spaniolă din Statele Unite.
Din 2018, grupul și-a extins în mod constant prezența pe continentul european, oferind oportunități de călătorie nelimitate și rezidenților din Marea Britanie, Irlanda, Spania, Portugalia, Franța, Grecia, precum și locuitorilor din Serbia, Croația, Bosnia și Herțegovina și Muntenegru.
MultiLine, soluție de conectare a zborurilor operate de companii aeriene diferite
În 2019, platforma eSky a integrat MultiLine, o soluție de conectare a zborurilor operate de companii aeriene diferite care nu fac parte neapărat din vreo alianță aeriană sau nu colaborează în mod uzual, soluție bazată pe tehnologia Virtual Interlining care va oferi utilizatorilor o calitate îmbunătățită și posibilități nelimitate de a călători, conform celor declarate de Marius Turbatu, Country Manager eSky România și Director de expansiune la eSky Grup. În piață, Vola.ro are integrată o soluție bazată pe aceeași tehnologie, numită Smart Connections.
MultiLine oferit de eSky este o tehnologie de Virtual Interlining ce rupe barierele conexiunilor oferite anterior și exploatează pe deplin potențialul companiilor aeriene. În oferta standard, călătorul primește o oferta de zbor de la un anumit transportator sau un zbor de legătură de la alte linii aeriene. Datorită MultiLine este posibilă compilarea oricărei conexiuni a companiilor aeriene diferite – indiferent dacă transportatorii cooperează unul cu celălalt sau nu. Pasagerii beneficiază de această nouă calitate a călătoriei: pot alege nu numai destinații noi, ci și zboruri de legătură mult mai ieftine, precum și scurtarea sau extinderea timpului de călătorie pentru a vizita mai multe destinații.
Pasagerii pot decide nu numai unde doresc să zboare și să planifice orice număr de transferuri, ci și să aleagă ore de zbor convenabile, care uneori pot fi o problema majoră atunci când, de exemplu, este vorba despre un grup mai mare sau cu copii.