TUI TravelCenter, una dintre cele mai mari rețele de agenții de turism din România, a vândut în cadrul Târgului de Turism al României, care a avut loc la București în perioada 21-24 februarie, cu 20% mai multe vacanțe decât la ediția de anul trecut, vânzările online de sejururi de pe perioada târgului crescând de trei ori. În perioada târgului, TUI TravelCenter a înregistrat vânzări de 1.2 milioane de euro doar în standul de la târg, iar în agenții si pe site, în aceeași perioadă de 4 zile, a înregistrat vânzări de 1.5 milioane de euro. Din suma totală, 17% au reprezentat vânzările online.
Am constatat creștere puternică a numărului de rezervări online în perioada târgului. Din ce în ce mai mulți români preferă să cumpere de acasă vacanțele, beneficiind de discounturile foarte mari din perioada târgului. Cu doar câțiva ani în urmă, procentul celor care cumpărau online era mult mai mic.
Cosmin Marinof, director de vânzări la TUI TravelCenter
Cele mai căutate destinații din portofoliul TUI TravelCenter la târgul de turism au fost Turcia, Grecia, România, Bulgaria, dar și destinațiile exotice, dintre care s-a remarcat Bali.
CITEȘTE ȘI: Românii cumpără vacanţe exotice după ce văd poze pe internet
Introducerea voucherelor de vacanță a adus o creștere în vânzările destinațiilor interne, ceea ce se alinează cu trendul de a avea mai multe vacanțe pe an, una în țară și alta în străinătate. Valoarea medie a pachetelor vândute la târg a fost de 500 de euro.