Aplicația mobilă Bucharest City App a fost achiziționată de operatorul de telefonie mobilă Orange

Bucharest City App, aplicație mobilă cu informații despre petrecerea timpului liber pentru locuitorii Bucureștiului și ghid turistic pentru turiștii străini, administrată de Eventur Events SRL, a fost achiziționată de operatorul de telefonie mobilă Orange, anunță zf.ro, preluat de mediafax.ro.

Aplicația a stârnit interesul operatorului de telefonie mobilă odată cu intrarea în Orange Fab România a start-up-ului Eventya, compania cu care Eventur a lucrat pentru dezvoltarea aplicației, conform celor declarate de Alexandru Filip, unul din fodatorii aplicației. Eventya este o companie din Sibiu ce a dezvoltat o platformă pe care organizațiile publice și companiile private își pot construi aplicații și website-uri, fără a apela la servicii de dezvoltare software, domeniile vizate fiind cele din zona de Smart City și Ghid Turistic Digital.

CITEȘTE ȘI: Ionuț Munteanu, Eventya: Nu este suficient să construiești un tool de marketing, fie el și mobile. În ziua de azi trebuie să vii cu mult material și servicii educaționale pentru clienții tăi.

Valoarea tranzacţiei nu a fost făcută public.

Oportunitatea de a vinde aplicaţia către Orange a apărut graţie partenerilor noştri de la Eventya, o companie din Sibiu cu care am lucrat pe dezvoltarea aplicaţiei, ei făcându-se vinovaţi pentru numeroase city app-uri din ţară şi nu doar. Eventya este unul dintre businessurile care fac parte astăzi din Orange Fab România – un program de accelerare conceput pentru a susţine antreprenorii în dezvoltarea de produse inovatoare şi distribuirea acestora pe plan local şi internaţional.

Alexandru Filip, cofondator Bucharest City App

Aproximativ 81.500 de utilizatori au conturi în aplicația Bucharest City App, iar peste 80% din aceștia folosesc smartphone-uri ce rulează pe sistemul Android de la Google. Dintre aceștia, aproximativ 461 de utilizatori noi au ajuns în aplicație în mod organic, în luna decembrie 2019. În ceea ce privești activitatea pe mobil, în aceeași lună, utilizatori activi români au fost 1.393, iar străini 614. Versiunea web a aplicaţiei este cea care care este accesată cel mai des, în luna decembrie aceasta a primit 5.603 vizitatori unici români, plus 1.479 vizitatori unici străini. Per total, în decembrie 2019 aplicația Bucharest City App a avut 6.996 utilizatori români activi şi 2.093 străini.

Utilizatorii aplicației Bucharest City App pot afla care sunt principalele obiective turistice din Bucureşti şi din apropiere, precum şi evenimentele organizate în oraş – concerte, filme, expoziţii etc. În plus, aplicaţia oferă şi o listă cu restaurante, cafenele, cluburi din București, centre comerciale, saloane de înfrumuseţare şi spa-uri, precum şi cu locaţii de unde pot închiria biciclete.

Bucharest City App a fost lansat pe 25 ianuarie 2016, într-o lună de zile de la lansare reușind să atragă peste 15.000 de utilizatori. Investiţia iniţială în proiect a fost de circa 30.000 euro. În perioada ianuarie 2016 – iunie 2017, aplicaţia Bucharest City App a generat o cifră de afaceri de 120.000 euro. În octombrie 2018, aplicația a câștigat locul 1 pentru Best Special Project în carul eTravel Awards.

Odată cu vânzarea către Orange, aplicaţia va trece printr-un proces de analiză, de rebranding, de reorganizare a conţinutului şi de relansare. De administrarea conținutului din aplicație se va ocupa exclusiv Orange, sub coordonarea celor din Eventya, cofondatorii aplicației retrăgându-se total din administrarea acesteia. La momentul actual, singura aplicație de going out din portofoliul Orange este Orange Film; de asemenea, Orange a finanțat și dezvoltarea aplicației e-Alba Iulia, o aplicație de tip smart city cu componentă de promovare turistică.

În momentul în care pe piața din România a fost un boom al aplicațiilor mobile, inclusiv pe zona de turism, Orange s-a asociat cu mai mulți dezvoltatori de aplicații, susținând lansarea sau finanțând dezvoltarea acestora, printre acestea numărându-se Last Minute, Orange Explorer, Descoperă Târnava Mare, i-Rewind, Info Ski sau Clever Taxi, majoritatea fiind premiate în cadrul evenimentelor de profil.

Alexandru Filip își continuă activitatea de antreprenoriat în turism cu un proiect de familie, Casa Filip din Sarichioi, și unul de promovare turistică a zonei Sarichioi, o continuare a inițiativei #ExploreDobrogea, proiect ce se pretează unei promovări prin intermediul unei aplicații turistice.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

4 din 10 romani fac recenzii hotelului unde au fost cazați

Next Article
Tronsmart Spunky Beat Wireless Earbuds

Review căști ieftine fără fir in ear: Tronsmart Spunky Beat

Related Posts
Total
0
Share