Agenții de turism online
Nu mai are rost să vă zic că toate noutățile din turismul online de săptămâna trecută au stat în umbra anunțării parteneriatului dintre emag.ro și paravion.ro, aspect pe care l-am tratat și eu pe blog. Ce vreau să vă aduc în atenție e intervenția mea din acest articol post eveniment publicat de Cristian Manafu.
În caz că nu știați, agenția de turism J’Info Tours alocă anual între 150.000 de euro şi 200.000 de euro în mass media, în publicitatea din social media. Lapte și miere va curge în blogosferă în 2013, vă zic eu.
În 2013, TUI va promova destinațiile românești ce se potrivest cel mai bine turiștilor vizați exclusiv online.
Cei ce cumpără bilete de avion de pe situl bileteavion.ro, sit administrat de agenția de turism Terminal 1 Travel, vor putea plăti cu cardul de acum înainte, direct online, ca urmare a unui parteneriat cu procesatorul de plăți cu cardul Netopia mobilPay. Reprezentanții agenției estimează că o dată cu introducerea sistemului de plată cu cardul numărul de bilete de avion achiziționate online va crește la 500 lunar.
Obiective turistice online
Institutul Naţional al Patrimoniului a lansat zilele trecute proiectul 360 – o incursiune virtuală în patrimoniul cultural național, un proiect în care s-au construit 20 de ilustraţii video, 20 de tur-uri virtuale, 20 de panorame 360 grade postate pe Google Earth. Mai multe detalii într-un articol din această săptămână.
Cascada Bigar, situată între localitățile Anina și Bozovici din județul Caraș-Severin, pe DN 57B, face senzație pe internet, confor unei știri PRO TV.
Educație
Iată un om care chiar vrea să învețe cum stă treaba în turismul online, în special cu rezervările online.