eMag anunță parteneriatul cu paravion.ro

eMag integrază platforma de rezervări online bilete de avion a paravion.roAzi eMag a anunţat includerea sistemului de rezervări bilete de avion al paravion.ro, serviciu din portofoliul agenției Happy Tour, în platforma eMag Marketplace.

Eu chiar aveam dubii în privința parteneriatului după ce am găsit aceste rămășițe de pe urma colaborării cu vola.ro. Să vedem cam care e impactul asupra noului partener eMag.

Vocile industriei au vuit prin grupurile de specialitate despre iniţiativa retailerului online de a selecta furnizori de servicii turistice în platforma lansată cu un an în urmă, eMag Marketplace.

În afară de faptul că vorbim de asocierea unor branduri mari din online-ul românesc, ideea nu este una nouă, platforma de licitaţii online okazii.ro punând la dispoziţia agenţiilor de turism secţiuni dedicate ofertelor de pachete turistice în cadrul categoriei turism. Este adevărat, secţiunea în cauză se pretează ofertelor last minute şi implică licitarea din partea utilizatorilor plecând de la un preţ dat, iar astfel de parteneriate se pot face între orice sit ce agregă oferte turistice şi motor de căutare bilete de avion.

Venind vorba de licitaţii, chiar sunt curios dacă platforma eMag va putea găzdui inclusiv licitaţiile paravion.ro.

Interesat de metodele de licitare pentru pachete turistice online? Citeşte şi articolul hotelmixer.com, agregator de oferte turistice

Aș fi vrut să spun că unul din avantajele paravion.ro ar fi fost deschidere spre piaţa din Bulgaria, piaţă pe care eMag a intrat în vara acestuia an, dar aș fi făcut o greșeală, paravion.ro intrând deja (via) pe această nișă.

Așa cum anunțam cu mai bine de un an în urmă, focusul principal al deschiderii paravion.ro sprea alte platforme e spre comercializarea pachetelor de turism către individuali fără a mai fi nevoie de intervenția unui agent de turism, lucur ce se pretează foarte bine cu eMag Marketplace. Încă de acum o săptămână se făceau teste pe această categorie pe situl paravion.ro.

Rămâne de văzut dacă această mişcare va ridica procentul celor ce plătesc online pentru bilete de avion combinate cu alte servicii turistice de la paravion.ro, nu cu mult timp în urmă agenţia anunţând un procent de 45% din tranzacţii (via) ca făcând subiectul tranzacţiilor online, procent mai mare chiar şi decât cel al retailerului online eMag. Pe de altă parte, procentajul mare al plăților online pentru biletele de avion ar trebui să fie un avantaj pentru cei ce fac afiliere prin eMag Profitshare. Aici chiar e curios dacă afilierea paravion.ro va merge exclusiv prin zaff.ro sau dacă se va face și prin programul de afiliere al eMag (sau invers), opțiune posibilă și pentru produsele partenerilor din eMag Marketplace.

Interesat de programele de marketing afiliat în turism? Citește și articolul Programe de marketing afiliat pe site-urile de turism

Pe de altă parte, eMag poate profita de acest parteneriat prin promovarea ghidurilor de călătorie din ofertă, după modelul produselor din aceeași categorie/compatibile cu produsele cumpărate, cumpărătorii având posibilitatea să adauge ghidurile sugerate în coșul de cumpărături. De asemenea, e de urmărit dacă opțiunea de vânzare pachete turistice va fi disponibilă și în varianta mobilă. Aici e chiar dificil de anticipat, nu de alta, dar nici opțiunea de comercializare asigurări de călătorie nu e disponibilă în versiunea mobilă. Și nu cred că e vreo restricție ca urmare a parteneriatului cu terți.

[turism.mag.ro]

Total
0
Shares
0 comments
  1. Mădălin, sper că am fost pe subiect, nu de alta dar sunt voci care spun că sunt habarnist.
    Ai ceva de adăugat la cele de mai sus în calitate de om de marketing din interiorul business-ului?

  2. Cu acest parteneriat, paravion.ro atinge si comunitatea celui mai mare magazin online din Romania. Un trafic in plus niciodata nu strica:). Sper ca noul parteneriat sa fie unul de succes si astept solutionarea cazului cu profitshare. In prezent, categoria turism de pe eMAG nu este in sistemul de afiliere:)

  3. @Alex, mulțumesc! Dacă nu mă înșel, Zitec a fost implicată în toată treaba asta, nu? Sau s-a mers pe mâna celor care se ocupă de eMag?
    Orice poziție față de afilierea prin paravion.ro raportată la acest articol e binevenită. Din declarațiile echipei eMag înțeleg că momentan lucrurile nu se vor schimba.
    @Sorin, cu cele de mai sus am atins și problema ridicată de tine. Acum, nu cred că se mai pune problema de trafic ci de conversii. Și asta pentru că vorbim de potențiali consumatori mult mai tech savy. Pe cât de stupidă e prezumția asta, pe impactul e mare.
    P.S. nu știu cum se face că întotdeauna comentez mai mult decât comentatorii mei.

  4. Pingback: e-Turism Bref (24) – 12 – 18 noiembrie 2012 | Ghid Turistic Digital 2.0
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Road Trip Michelin

Next Article

e-Turism Bref (23) - 05 - 11 noiembrie 2012

Related Posts
Total
0
Share