In episodul 5 de azi o sa vorbim despre importanta si usurinta cu care putem sa facem ad-uri folosind Ad builder, cum putem sa-l lasam pe Google sa ne scaneze site-ul si sa faca ad-uri pentru noi.
Pana acum am invat despre remarketing, despre cum sa setam audienta, setarile la nivel de campanie si cum sa grupam audientele.
Pe mine Ad builder ma ajuta in momentul in care am destul de multe ad group-uri de facut iar timpul este destul de mic. Cand ma refer la destul de multe, ma refer mai mult de 10 -15 (iar asta inseamna un minim de 60 de imagini/flash-uri) :).
In caz ca o sa folositi o firma care sa va faca bannerele sau daca le faceti voi, va recomand ca acestea sa fie conform standardelor IAB. La fiecare ad Google ne da 6 dimensiuni ale acestuia, si anume: 300×250, 728×90, 160×600, 468×60, 336×280 si 120×600. Sa trecem la treaba! 🙂
Adaugarea unui Ad folosind Ad builder
In interiorul Ad group-ului nostru avem butonul de +New Ad, reprezentat ca in imaginea de mai jos.
In momentul acesta ne selectam modelul de ad pe care vrem sa-l facem. Inainte sa va apucati, va recomand sa aveti pregatit:
- logo-ul companiei in format PNG transparent;
- imaginea/imagini cu produsul pe care doriti sa-l promovati.
De ce este important sa folosim Ad builder
- Este gratis :);
- Nu trebuie neaparat sa cumparam imagini (folosim imaginile de pe site-ul nostru);
- Avem posibilitatea de ne selecta din sute de template-uri;
- Putem sa schimbam mesajul dorit oricand vrem.
Adaugarea unui Ad folosind noul modul de la Image Ad
Noul modul de la Image Ad consta in scanarea landing page-ului sau a unei anumite paginii din site si generarea unui anunt. In exemplu de mai jos va arat cum Google a generat un Ad pentru un listing de hoteluri din Creta (exemplu folosit este booking.com).
Adaugam pagina din care vrem ca Google sa ne extraga imaginile.
In acest pas putem sa renuntam la ideea asta si sa uploadam imaginile pe care le vrem.
In acest moment Google ne genereaza cateva (daca nu ma insel, chiar mai mult de 10) variante de ad pe care putem sa le publicam. Daca aveti imagini sugestive si la rezolutie destul de buna, va recomand sa folositi acest feature.
Cand vine vorba de anunturi, va recomand cu cea mai mare caldura urmatoarele:
- Textele si imaginile sa fie cat mai relevante pe utilizator;
- Mesajul transmis sa fie usor de inteles;
- Puneti preturi in interiorul anunturilor pentru a va filtra audienta;
- Puneti pe buton texte call-to-action : “Rezerva” , “Cumpara doar azi”, “Rezerva acum” etc.
Dragilor, am ajuns la sfarsitul seriei despre Cum sa setam o campanie de remarketing.
Va recomand acum sa lasam asa cel putin 1-2 saptamani campania asa. Am sa revin cu o serie despre optimizarea unei campanii de remarketing si cateva articole despre ce setari avansate trebuie sa facem pentru a nu avea surprize.
Foarte, foarte misto “serialul”, felicitari! Si eu sunt mare fun Display Ad Builder, am si scris la un moment dat despre acest instrument: http://blog.2parale.ro/2013/02/bannere-gratis-in-doar-jumatate-de-ora-da-se-poate/, si il si folosesc foarte des – cum spuneai si tu, e gratis, dintr-o lovitura ai gata 6 bannere, plus ca Google ti le aproba imediat 🙂