Experience Bucharest anunță cea mai mare conferință dedicată promovării Bucureștiului

Experience Bucharest, proiect de promovare turistică a Bucureștiului, anunță organizarea conferinței How to promote the capital of Romania, un eveniment dedicat celor mai bune practici de marketing online internațional în turism, la care vor participa peste 100 de  invitați speciali, bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnaliști de travel, persoane publice pasionate de călătorii, a căror activitate este urmarită de un număr de peste 10 milioane de persoane din întreaga lume.
Conferința va avea loc vineri, 12 mai 2017, între orele 10.00-15.00, la Hotel Radisson Blu din București (Calea Victoriei, nr. 63-81), iar înregistrarea participanților se poate face prin intermediul platformei Travel Massive, în limita a 250 de înscrieri.
Conferinta se adresează creatorilor de conținut de travel, jurnaliștilor de travel, specialiștilor în social media și a celor din agenții de branding și creație, profesioniștilor din turism și persoanelor pasionate de călătorii. Participanții la conferință vor afla exemple de conținut si promovare prin intermediul platformelor de social media.

Ne bucurăm că vom deschide proiectul Experience Bucharest cu aceasta conferința pentru specialiști, la care avem confirmați 16 invitați speciali internaționali. Doar aceștia comunică către o audiență online de peste 5 milioane de persoane. Prin aceasta provocare vom aducem Bucureștiul pe harta destinațiilor turistice preferate din Europa de Est.

Tudor Maxim, fondatorul Experience Bucharest

Speakeri conferință:

  • Kash Bhattacharya din Madeira, Portugalia – Bloggerul anului 2016 – National Geographic Traveller Reader Awards
  • Razvan Pirjol din București, Romania–Președinte Bucharest Tourism Board și Președinte Skal International Romania
  • Siya Zarrabi din Toronto, Canada – Travel Vlogger, YouTuber, Videographer și Speaker Motivațional
  • Kristen Sarah din Toronto, Canada – YouTuber, Travel & Lifestyle Blogger
  • Dave and Debbie din Toronto, Canada – câștigătorii premiului cel mai bun blog de turism în 2015 și 2014 din partea Society of American Travel Writers
  • Alyssa Ramos din Los Angeles, USA – Travel Blogger si Social Media Influencer
  • Kat Von B din Los Angeles, USA – Blogger specializat pe Luxury Travel și Tehnologie
  • Anouska din Irlanda- Blogger și Vlogger de Travel, Lifestyle și Personal Style
  • Michael Schulz din Berlin, Germania – top Instagrammer din Germania

Jurnalistii, bloggerii și studenții la facultăți de turism vor avea intrare gratuită.
Parteneri conferinta:
Partener principal: Radisson Blu Bucharest
Parteneri: Bucharest Tourism Board, Elevate, Little Bucharest hostel, Pura Vida Sky Bar&Hostel
Parteneri media: Wall Street, Profit, Comunicate de afaceri, Vocea BIZ, HRB Trends, Horeca Insight Magazine, România Pitorească, Team 365, Romania pozitiva, Turism Market, Calatorul Digital, Imperator Travel, Barometer, Feedler, Hot Week,  Promovez Romania, Orasul Vechi, Always Summer, Vacantele lui Mircea, Zmeul Călător, Travel Blog, Monica Suma – contribuitor Lonely Planet, Radio Deea, Canal 33
Partener comunicare: Rogalski Damaschin Public Relations
Despre Experience Bucharest
Experience Bucharest este cel mai mare proiect de promovare turistică a Bucureștiului realizat vreodata, care se va desfăsura în perioada 12-16 Mai 2017 în București.
Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunitații Travel Massive Romania, o organizatie non-profit internațională, proiect în care sunt implicați peste 100 de voluntari. Prin acest proiect, Bucureștiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui numar de 100 persoane influente în mediul online din domeniul călătoriilor și turismului individual.
Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala României ca destinația preferată din Europa de Est a turiștilor și călătorilor independenți.
Experience Bucharest este o inițiativă independentă, la care se poate alătura orice autoritate publică, instituție, companie sau persoană independentă care dorește să se implice în promovarea Bucurestiului. Există și o pagină de crowfunding pe platform @YouCaring, unde se pot implica toți cei care doresc să susțină prin donații organizarea acestui eveniment.
Organizatorii Experience Bucharest au pregătit pentru cei 100 invitați o conferință despre cele mai bune practici de marketing în turism pentru promovarea Bucureștiului, peste 40 de tururi și experiențe de turism alternativ, petreceri de socializare și multe alte experiențe unice. Toate acestea vor fi posibile cu implicarea zecilor de parteneri care vor oferi cazare prin intermediul Federatiei Industriei Hoteliere din România, vor pune la dispoziție locatii pentru evenimente, vor asigura mesele si transportul invitatilor. Timp de patru  zile, fiecare participant își va putea alege programul, optând pentru participarea la activitățile propuse de organizatorii evenimentului.
Persoana de contact:
Iulia Vasile
0744.924.421
team@experiece-bucharest.ro

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
protectie, ecran, telefon

Tendințe globale de călătorie în 2017: sunt preferate călătoriile în cuplu

Next Article
Palatul Brâncovenesc de la Potlogi

Mesaj pentru brandurile din turism: more storytelling, less selling

Related Posts
Total
0
Share