Eurolines România colaborează cu FlixBus, liderul european al transportului cu autocarul

Din septembrie 2017, liniile internaționale ale Eurolines România către Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franța vor fi integrate în rețeaua internațională de rute a FlixBus.
Prin încheierea parteneriatului cu FlixBus, clienții din România ai Eurolines vor beneficia de cel mai nou și facil acces la cea mai extinsă rețea europeană de rute de transport cu autocarul, datorită accesului la curse prin platform de rezervări online a FlixBus. Ca urmare a acestui partneriat, prin intermediul site-ului www.FlixBus.ro, cât și prin aplicația FlixBus App, se vor putea achiziționa bilete pentru 200,000 de conexiuni zilnice către 1,200 de destinații din Europa. Biletele vor fi disponibile și pe site-ul și în cele aproape 1400 de puncte de vânzare ale Eurolines România din întreaga țară.
Parteneriatul Eurolines România – FlixBus va atrage după sine implementarea de servicii adiționale la bordul autocarelor din întreaga flotă de autocare Eurolines România, precum wi-fi, aer condiționat, prize electrice, spațiu adițional pentru picioare, scaune confortabile și toaletă la bord.
CITEȘTE ȘI: Wi-Fi în autocar, poate și în tren sau, de ce nu în avion sau în mașina personală
Dragoș Anastasiu, director general Eurolines România, și-a arătat deschiderea către sharing economy la fiecare eveniment la care a fost invitat ca vorbitor în ultimul an, precum eTravel Conference sau TopHotel, fiind de părere că industria turismului trebuie să se reformeze pentru a ține pasul cu noile practici din piață.

Tehnologia și spiritul antreprenorial întâlnesc experiența locală

Modelul de afaceri al FlixBus se bazează pe o colaborare internațională unicat cu operatorii locali de curse de outocar de tip intercity. În prezent, FlixBus a semnat parteneriate cu 250 de operatori de autocar din întreaga Europa. FlixBus are în grijă platforma de ticketing pentru bilete de autocar și tehnologia din spatele acesteia, relațiile cu clienții, planificarea rețelei de rute, marketingul și vânzările, în timp ce partenerii locali se ocupă cu operarea autocarelor. Acest model de parteneriat i-a permis să construiască o rețea extinsă de linii de transport cu autocarul și să înființeze peste 6,000 de noi locuri de muncă în această industrie. Pentru anul 2017, FlixBus estimează 40 milioane de pasageri în întreaga Europa.
CITEȘTE ȘI: EuTravel va integra tehnologii Travelport
Primele autocare FlixBus au început să circule în România vara trecută, prin parteneriatul cu Atlassib, pe ruta București – Viena – Salzburg. Rețeaua s-a dezvoltat constant și de la începutul acestei veri au fost adăugate 16 noi destinații din partea de vest a României. Împreună cu Eurolines România, FlixBus va continua să își extindă rețeaua de rute și să integreze în oferta sa linii directe către țări europene: Germania, Cehia, Franța, UK, Belgia, Olanda, Spania și Italia.
Chiar dacă cursele spre un hub de destinație presupun tranzitarea mai multor orașe din România pentru a lua pasageri, pasagerii nu pot opta pentru aceste puncte de tranzit ca puncte de destinație, așadar probabilitatea de a se marșa pe această facilitate speculată de unul dintre cei mai populari bloggeri de călătorii din România este foarte mică.
CITEȘTE ȘI: Tipologia turistului român care optează pentru circuite turistice în propria țară

Digitalizarea transportului tradițional cu autocarul

Rezervarea biletelor către diversele țări europene este posibilă online pe site-urile www.FlixBus.ro, www.eurolines.ro, prin aplicația pentru mobil și în agențiile Eurolines România și TUI TravelCenter. Modificarea flexibilă a rezervării sau anularea biletului sunt posibile cu până la 15 minute înainte de plecare. Bagajul este inclus gratuit în tarif și nu este nevoie ca biletul să fie tipărit, fiind posbil check-in-ul pe baza codului QR direct pe telefonul mobil.
O viitoare mișcare a FlixBus ar putea fi conectarea sudului Europei cu restul continentului sau chiar cu România, Bucureștiul devenind un hub important FlixBus, iar un partener local ce acoperă această zonă e Memento Bus, cu curse frecvente în Bulgaria, Grecia și Turcia.
Conform celor declarate atât de către Dragoș Anastasiu, director general Eurolines România, cât și de către Nikolai Voitiouk, FlixBus Vice President Business Eastern Europe, cursele FlixBus se vor alternative la cursele aeriene low-cost. Experiența din teren anulează acest plus pe care se mizează, singurul avantaj fiind acela al curselor între orașe ce nu sunt deservite de aeroporturi sau situate la distanțe mult prea mari de acestea. Cu toate acestea, cel mai important aspect de luat în calcul când vine vorba de cursele de autocar e timpul petrecut pe traseu.

Total
0
Shares
1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Profesia de manager destinație turistică, pe lista Clasificării Ocupațiilor din România

Next Article

Memento HUB a preluat gestiunea aplicațiilor Christian Tour

Related Posts
Total
0
Share