În perioadele de reduceri, fie că e Early Booking, Black Friday, târgul de turism ori campanii individuale de promoții, cele mai multe vânzări sunt făcute de turiști cu vârsta între 24 și 50 de ani, bine informați despre destinație, arată statisticile agenției de turism Paralela 45. 70% dintre ei fac rezervarea online și 55% achită tot online, 30% prin transfer bancar, iar 15% direct în agenții sau la târgul de turism.
Pentru agenția de turism Paralela 45 vânzările de Black Friday au reprezentat în ultimii doi ani aproximativ 45% din vânzările lunii noiembrie. Cele mai solicitate pachete cu ocazia Black Friday sunt pentru vacanțe în Turcia (22%), Grecia insulară și continentală (15%), Spania (12%), Sharm el Sheikh și Hurghada (9%), Tunisia (7%), Italia (5%), Cipru (5%), circuite culturale în Europa (15%), vacanțe exotice în Seychelles, Mauritius, Maldive, Dubai, vacanțe în Laponia (10%).
CITEȘTE ȘI: Grecia, Turcia și Bulgaria, cele mai căutate destinații de vacanta pe internet
Pachetele de vacanță care intră în campania Black Friday, din 15 noiembrie, au disponibilități limitate și se epuizează de regulă în proporție de 70% în primele patru ore de la lansare. Alegerea unei vacanțe în campaniile de reduceri speciale nu are numai avantajul unui preț redus, ci și al alegerii hotelului potrivit. Ne așteptăm la vânzări de peste trei milioane de euro după săptămâna de reduceri speciale la târgul de turism, în agențiile proprii, pe portalul Paralela 45 și pe platforma eMag.
Alin Burcea, patron Paralela 45
Pe platforma eMag, unde Paralela 45 participă la campania Black Friday pentru al doilea an consecutiv alături de agenții de turism precum Happy Tour și Eturia, turiștii pot găsi pe 15 noiembrie oferte pentru sejururi în Turcia, Grecia, Spania, circuite și vacanțe cu transport individual.
Prețurile afișate în campania de reduceri speciale au toate taxele incluse. Pe portalul de turism www.paralela45.ro, turiștii au la dispoziție și graficul de tarife pentru fiecare hotel, întreg sezonul 2020, și pot alege vacanța potrivită, în funcție de buget.
Turoperatorul Paralela 45 estimează că va încheia anul cu un volum de vânzări de 70 de milioane de euro, în creștere cu 20% față de anul trecut.