Studiu Mercury Research: cele mai de încredere agenții de turism online

În luna septembrie a acestui an, compania de cercetare Mercury Research a realizat o analiză complexă a pieței de turism online din România prin care a scos în evidență cele mai de încredere agenții de turism online, motivele care determină un turist să rezerve printr-o anumită platformă online, de ce aleg turiștii să revină la o anumită agenție și alte comportamente.
În urma evenimentelor nefericite din acest an din industria turismului la nivel național, factorul de încredere a devenit unul decisiv în alegerea agenției de turism online, iar încrederea se construiește în timp, prin acțiuni repetate și consecvente.
De asemenea, studiul nu este decât un bun prilej de consolidare, de creștere a vizibilității brandului pentru agenția de turism online pusă sub lumina reflectoarelor, Vola.ro. Într-un studiu GfK din 2016, 9 din 10 persoane chestionate au afirmat că au auzit de vola.ro,  57% dintre respondenți având familiaritate ridicată față de Vola.ro, procent aproape dublu față de următoarele două agenții din clasament care au obținut 31%, respectiv 30%.
Conform rezultatelor studiului, turiștii români încep să se distanțeze de mirajul super-ofertelor și prețurilor foarte mici. Încrederea pe care agențiile de turism o inspiră, suportul pre și post vânzare realizat prin Serviciile de Relații cu Clienții și gradul de recunoaștere în piață al agenției sunt criterii din ce în ce mai evidente în alegerea vacanțelor, semn că piața de turism online din România este aproape de maturizare.

Cele mai de încredere agenții de turism online din România

Potrivit studiului Mercury Research, Vola.ro este cea mai de încredere agenție de turism online din România. Agenția a obținut cele mai bune rezultate în rândul călătorilor care cunosc brandul, 33% dintre aceștia afirmând că este o companie de încredere. Numărul este cu 50% mai ridicat față de a doua agenție din clasament, Avion.ro, care a obținut un procentaj de 22% și cu 57% mai ridicat față de a treia, eSky.ro, care a înregistrat un procentaj de 21%.

Serviciul de relații cu clienții și oferta variată de vacanțe, criterii importante în alegerea unei agenții de turism online

Din punct de vedere al serviciului de relații cu clienții, 30% dintre călătorii familiari cu brandul vola.ro recomandă agenția pentru promptitudinea cu care oferă suport clienților, față de 26% pentru a două agenție clasată, Avion.ro și 20% pentru cea de-a treia, Paravion.ro. Dintre cele 3 agenții aflate în top, Vola.ro este singura care oferă un serviciu de Customer Care 24/7.
CITEȘTE ȘI: Publicity stunt Vola.ro: linie de asistență dedicată pasagerilor companiilor aeriene
În ceea ce privește oferta de servicii turisticce, 67% dintre cei care călătoresc prin intermediul celor mai cunoscute agenţii de turism online afirmă că au folosit serviciile Vola.ro cel puţin o dată, procent aproape triplu faţă de următoarea agenţie din clasament, Paravion.ro, care a obţinut 24%. Tot de aici reiese faptul că primele trei agenţii online din România concentrează aproximativ 80% dintre achiziţiile făcute în acest mediu, procent în creștere cu 3% față de anul trecut.
Concluzia celor de mai sus e că serviciul de relații cu clienții și ofertă variată de vacanțe cântăresc puternic în balanța deciziei finale de cumpărare și de revenire la o anumită agenție de turism online, în același timp crescând inclusiv apetitul pentur călătorii.

Turiştii sunt consecvenţi în privinţa opţiunilor de călătorie

În ceea ce priveşte călătoriile făcute în ultimul an printr-o agenţie de turism online, Vola.ro a obţinut din nou cele mai bune rezultate, 74% dintre clienții agentiilor de turism declarând că au apelat la serviciile companiei în ultimele 12 luni. Diferenţa este considerabilă în raport cu urmatoarele două agenţii din clasament, eSky.ro si Avion.ro, care au atins fiecare un procent de doar 12%.

Calitatea serviciilor atrage feedback-ul pozitiv al românilor

Aproximativ 90% dintre clienţii Vola.ro se declară multumiţi de serviciile agenţiei de turism online, iar 70% dintre ei afirma ca sunt extraordinar de mulțumiți.

Sperăm ca acest moment să fie un prim pas către o industrie dispusă să investească în îmbunătățirea serviciilor și în transparența față de clienți, iar situațiile în care aceștia sunt atrași prin prețuri nesustenabile, însă fără a li se prezenta riscurile aferente, să dispară în totalitate.

Daniel Truica, CEO Vola.ro

Studiul Mercury Research a fost efectuat în luna septembrie a acestui an pe un eşantion reprezentativ din mediul urban şi a urmarit să identifice diferite comportamente din piaţa turistică din România, precum şi să compare cele mai cunoscute agenţii de turism online din ţară: Avion.ro, eSky.ro, Fly-Go, Paravion, Tripsta şi Vola.ro.
În ceea ce privește agențiile de turism clasice, timp de 7 ani consecutiv, până în 2015, Paralela 45 a fost declarată cea mai de încredere agenție de turism în rândul românilor, conform studilor Reader’s Digest Most Trusted Brands.

Total
0
Shares
2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Raport The Value of Travelling: călătoriile frecvente reduc intoleranța în lume

Next Article

Aplicații de turism selectate în prima rundă a hackathonului TravelHack 

Related Posts
Total
0
Share